1. Гарантійне обслуговування у сервісних центрах

Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника товару та до наших магазинів.

Адреси дивіться тут:
https://impra.com.ua/contacts/

Для звернення до сервісного центру із собою необхідно взяти:

  • товар з повною комплектацією
  • оригінальний гарантійний талон
  • документ, що підтверджує оплату

Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 99 місяців. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі під час отримання.

2. Відновлення гарантійного талона

Якщо ви втратили чи у вас пошкоджено гарантійний талон від виробника, ви можете надіслати запит у довільній формі нам на пошту service@impra.com.ua. Обов’язково вкажіть у запиті номер вашого замовлення та прикріпіть фотографію чека.

Якщо у вас немає документів, що підтверджують купівлю, ви можете зателефонувати до нашого сервісного відділу: +38 (066) 450 5000

*Оплата дзвінків − згідно з тарифами оператора.

3. Де можна обміняти чи повернути товар

Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або у наших сервісних відділах. Адреси та графік роботи відділів дивіться тут https://impra.com.ua/contacts/

Умови повернення:

Для оформлення повернення візьміть із собою паспорт, чек і товар в упаковці.

Ми повернемо вам кошти у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів..

Ми оформляємо повернення, якщо:

  • товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • збережено всі ярлики та заводське маркування

Якщо товар пошкоджений, обмін чи повернення товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.

4. Чи можу я відмовитися від товару, що не підійшов, на пошті?

У разі якщо ви вибрали спосіб оплати карткою чи накладений платіж, ви можете відмовитися від усього замовлення. Часткове повернення неможливе. У разі якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно оплатити все замовлення і потім оформити повернення через сервіс.

5. У яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару,
  • змінено конструкцію або схему товару
  • неправильно заповнено гарантійний талон

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації

Товари, що не підлягають обміну та поверненню:

Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться у ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів».

7. Як оформити повернення товару

Якщо товар продавця IMPRA не підійшов, ви можете його повернути, заповнивши просту форму на нашому сайті. Оформити повернення можна тут  https://impra.com.ua/return/

Якщо ви придбали товар в інших продавців, просимо вас звертатися безпосередньо до продавця даного товару. Або запитуйте про повернення на сторінці товару через форму «Заявку на повернення товару».